diumenge, 29 d’abril del 2012

Un escrit pel Diari

Les abelles sempre enfeinades no paren amb les paperines.


El pintor Àngel Algueró em va demanar que li fes un escrit, que acompanyat pel d´un altre, publicarien al Diari de Tarragona. Durant un mes, crec, el diari parla del pintor i aquest regala una obra que serà rifada entre els lectors que guardin els cupons que han de retallar cada dia.
Un cop vaig enviar-li l’escrit, a volta de correu em va demanar que el fes més llarg ja que semblava curt per als que s’encarreguen de la confecció de la pàgina. No em va agradar gaire haver de canviar el que ja estava fet i si li hagués dit el que en pensaba, possiblement el pintor no ho hagués entès. Els diaris, solen retallar els escrits per on volen, sense respectar res i, la majoria de vegades, canviant el sentit de la frase o cometent alteracions que enfosqueixen el que en realitat un volia dir. Tot i així, vaig allargar-lo.
Fa uns dies vaig rebre un mail amb el que el diari ha publicat. De l'escrit en català, que l’han traduït, com si el diari es publiqués fora de Catalunya, han publicat quatre ratlles esparses.
Us afegeixo l'enllaç per si teniu curiositat per veure fins on ha arribat la retallada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada